Teaching foreign languages in secondary school — teachers’ representations on the place of grammar. A discourse analysis of a school teachers’ discussion on the “Neo-profs” social network. - Université Lumière Lyon 2
Article Dans Une Revue (Article De Synthèse) Linx Année : 2020

Teaching foreign languages in secondary school — teachers’ representations on the place of grammar. A discourse analysis of a school teachers’ discussion on the “Neo-profs” social network.

Représentations et pratiques de la grammaire en cours de langues étrangères : analyse discursive d’un forum de discussion entre enseignant.e.s, en collège et lycée, sur le réseau social « néo-profs »

Domaines

Linguistique

Dates et versions

hal-04876242 , version 1 (09-01-2025)

Licence

Copyright (Tous droits réservés)

Identifiants

Citer

Clotilde Castagné-Véziès. Teaching foreign languages in secondary school — teachers’ representations on the place of grammar. A discourse analysis of a school teachers’ discussion on the “Neo-profs” social network.. Linx, 2020, 81, ⟨10.4000/linx.7052⟩. ⟨hal-04876242⟩
0 Consultations
0 Téléchargements

Altmetric

Partager

More