Syntactic comprehension in reading and listening: a study of French children with dyslexia - Université Lumière Lyon 2 Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Journal of Learning Disabilities -London- Année : 2013

Syntactic comprehension in reading and listening: a study of French children with dyslexia

Séverine Casalis
Christel Leuwers
  • Fonction : Auteur
  • PersonId : 930303
Heather E. Hilton
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-02052037 , version 1 (28-02-2019)

Identifiants

  • HAL Id : hal-02052037 , version 1

Citer

Séverine Casalis, Christel Leuwers, Heather E. Hilton. Syntactic comprehension in reading and listening: a study of French children with dyslexia. Journal of Learning Disabilities -London-, 2013, 43 (3 - numéro special Dyslexia and languages), pp.210-219. ⟨hal-02052037⟩
40 Consultations
0 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook Twitter LinkedIn More