Syntactic comprehension in reading and listening: a study of French children with dyslexia

Séverine Casalis 1 Christel Leuwers 2 Heather E. Hilton 3
1 Inconnue
Cogni-Sciences et Apprentissage, URECA - Unité de Recherche en Sciences Cognitives et Affectives
Type de document :
Article dans une revue
Liste complète des métadonnées

https://hal.univ-lyon2.fr/hal-02052037
Contributeur : Hélène Lannier <>
Soumis le : jeudi 28 février 2019 - 11:28:54
Dernière modification le : mercredi 20 novembre 2019 - 02:28:46

Identifiants

  • HAL Id : hal-02052037, version 1

Citation

Séverine Casalis, Christel Leuwers, Heather E. Hilton. Syntactic comprehension in reading and listening: a study of French children with dyslexia. Journal of Learning Disabilities -London-, Sage Publications, 2013, 43 (3 - numéro special Dyslexia and languages), pp.210-219. ⟨hal-02052037⟩

Partager

Métriques

Consultations de la notice

22