Multisensory letter integration and implicit learning of reading with 5-year-old children - Archive ouverte HAL Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue European Review of Applied Psychology / Revue Européenne de Psychologie Appliquée Année : 2020

Multisensory letter integration and implicit learning of reading with 5-year-old children

H. Labat
  • Fonction : Auteur
A. Boisson
  • Fonction : Auteur
L. Brunel
  • Fonction : Auteur
J. Ecalle
  • Fonction : Auteur
A. Magnan
  • Fonction : Auteur

Dates et versions

hal-03997014 , version 1 (20-02-2023)

Identifiants

Citer

H. Labat, A. Boisson, L. Brunel, J. Ecalle, R. Versace, et al.. Multisensory letter integration and implicit learning of reading with 5-year-old children. European Review of Applied Psychology / Revue Européenne de Psychologie Appliquée, 2020, 70 (1), pp.100477. ⟨10.1016/j.erap.2019.100477⟩. ⟨hal-03997014⟩

Collections

UNIV-LYON2 UDL
0 Consultations
0 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook Twitter LinkedIn More