From placement to diagnostic testing: Improving feedback to learners and other stakeholders in SELF (Système d’Evaluation en Langues à visée Formative) - Université Lumière Lyon 2 Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue Language Learning in Higher Education Année : 2020

From placement to diagnostic testing: Improving feedback to learners and other stakeholders in SELF (Système d’Evaluation en Langues à visée Formative)

Sylvain Coulange
Cristiana Cervini
  • Fonction : Auteur
Monica Masperi

Domaines

Linguistique

Dates et versions

hal-03171034 , version 1 (16-03-2021)

Identifiants

Citer

Sylvain Coulange, Marie-Pierre Jouannaud, Cristiana Cervini, Monica Masperi. From placement to diagnostic testing: Improving feedback to learners and other stakeholders in SELF (Système d’Evaluation en Langues à visée Formative). Language Learning in Higher Education, 2020, 10 (1), pp.195-205. ⟨10.1515/cercles-2020-2015⟩. ⟨hal-03171034⟩
30 Consultations
0 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More