Loading...
Last submissions
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Benazzo Sandra, Christine Dimroth, Cecilia Andorno. Back to the Basic Variety: does it emerge only with specific learner profiles, environments and languages?. C. Granget, I. Repiso & G. Fon Sing (éds.). Language, creoles, varieties. From emergence to transmission. EuroSla Studies. Berlin: Language Science Press., Language Science Press, In press. ⟨hal-04187905⟩
-
Daniel Grégoire Grevisse. Étude descriptive sur l’utilisation des documents authentiques en classe de français langue étrangère en Italie. Synergies Europe, 2021, Philologies françaises, francophones et européennes : Fondements historiques, Modernité universitaire, Formation didactique, 15, pp.127-143. ⟨hal-04141674⟩
-
-
-
-
-
-
-
Cyrille Granget, Marie-Ange Dat, Christine Cuet, Pascale El Haj, Fatima Albochi, et al.. Effets de l’âge d’immersion sur la compréhension initiale d’expressions modales épistémiques en français L2. SHS Web of Conferences, Université de Mons, Jul 2018, Mons, Belgique. pp.1-19, ⟨10.1051/shsconf/20184610005⟩. ⟨halshs-02485162⟩